Monday, September 26, 2011

first time

First time ? na tao ape ? aku menangis depan laky . okay , jangan gelak . haty aku ney agak keras lha kalaw na nangis pasal laky ney . tapy , kaw bole buad aku menagis . pelik lha .okay , macam ney cite dea . aku ajak dea datang open house rumah aku . dalam pkol 6 lha kod dea smpay . aku jmpe dea dekad taman . time tu lha tibe-2 jee aku menangis . haish , pelik pelik . aku pon ta tao nape aku menangis . haha . aku sehabis bole lha ta nak tunjuk kan . tapy dea nampak mase tengah naek lif . okay , then aku ajak dea masok rumah , makan . kesian dea . mesty lapar . kan kan ? heee . lepas aku da bgy dea makan , dea na jumpe my mom . ;) dah salam sume . aku start lha cakap .


girl : mmbe i ade cakap yang ......


boy : ape dea ?


girl : err , tade ape lha 


boy : ala , cakap lha 


okay , aku da start nangis


girl : kalaw i cakap , u tak ngaku susah jugak 


boy : ye lha , kalaw bukan salah i why na ngaku . right ?


girl : ta yah na tipuu lha . bukti da ade depan mate 


boy : bukty ape ?


girl : ta perlu tao . 


lastly aku tanye jugak 


girl : okay kalaw i tanye , please jawab jujo . acha kay s sape ?

boy : dea ex kapel i . kenape ?


girl : ta payah lebey-2 sangad lha kan ?


wehhhhhh , bengang sial dengan pompuan tuh . mentang-2 lawa aku punye jugak kaw na . da ex tu , ex jee lha kan . dlue mase jady kaw punye ta nak jage elok-2 . sekarang aku punye aku tao lha na jage sendiry . MIND YOU OWN BISNES !


and boy tu pon cakap . 'i sayang u sorang jee . ta sayang orang laen' . eee , susah lha na caye kan ? dea kate lagy 'dah lha tu , jangan nangis-2 lagy . i tak suke' dea lap air mate aku then aku teros salam dea . 






p/s : mmbe aku cakap kalaw laky nmpak kite menangis sebab dea . 
      dea tao yang kite sayang sangad kd dea . and dea akn teros
      sayang kite . betol er ?

No comments:

Post a Comment