Tuesday, March 20, 2012

kay, saye risau

sebelom saye update, boleh tolong saye tiup habuk dekat blog neh. FUH FUH. hehe, thank sayang-2 sayang sekalian. kay, sumpah lame doh tak update blog. hewhew. petang tadi saye jenguk si fitri gedik tu. omg, siannye dea. you know what, dea baru lepas excident doh. kaki dea sumpah terok. kulit kaki dea terkupas ! aku rase smpai nmpak lah daging dekat kaki dea tu. then, malam-2 dea selalu mengadu yg kaki dea saket, berdenyut denyut. seriously aku risau doh. takot. takot kaki dea ape-2. takot dea tak bole jalan mcm dulu. eh ? sekejap. asal aku fikir smpai ke sini pulak neh. okay, dah-2. jangan mengarut lagy bella. what so ever lah kan. tapi, kau kena ingat. kaki kau dah terok mcm mane pon. dah tak bole jalan sekalipon, aku tetap sayang kau bie. sayang aku dekat kau tak boleh ubah, dan takkan berkurang tao. kau neh pon satu, suroh pegi kelinik tanak. degil. karang aku membebel, kau tak suke. aku neh, risau kan kau. aku tanak ape-2 jady dekat kau. susah lah cakap dengan budak laki neh. haaa, satu lgi. saket-2 pon bole lagi kau nak pegi lepak kan ? terok lah dea neh >.< sampai klcc kau jelajah. haish, apelah --' dah, lepas neh kau jangan mengade nak kuar ke hape ke. aku tanak denga lagy kau cakap mmbe kau pkse kau kuar lah, teman dea lah, apelah. kakak kau pon dah tak bagy kan. sooo, denga cakap kakak kau tu. nanty, aku datang teman kau lgi kay sayang. ILOVEYOU ILOVEYOU ILOVEYOU .


#ILOVEYOUNOMATTERWHATHAPPEN

No comments:

Post a Comment