Tuesday, June 5, 2012

ILOVEYOU :*

ILOVEYOU ILOVEYOU ILOVEYOU ILOVEYOU ILOVEYOU :*

BIE, iloveyou kat atas tu tak cukup nak bagi tao yang aku sayang sangat dekat kau. Kau lain. Kau buat aku happy, kau ade time ku sedih. Setiap masalah kau suruh selesaikan elok-2. Kau cakap ade masalah settled elok-2, jangan sikit-2 mintak putus. heeee, aku bukan pompuan yang macam tu lah. Setakat neh semua masalah kite dah settled cara baik. Orang kate kalau sesuatu perhubungan tu mak bapak tao boleh kekal lame. Okay pasal tu, family aku semua dah tao. Soooo, takde masalah :) Tapi ade satu masalah. Dengar cite, kau dapat plkn intake ke-3 punye. Boleh tak kalau kau tak pergi ? :') Aku takut, ramai orang cakap sane boleh buat kapel putus. 3 bulan kot dekat sane. Sape tahan. Mungkin kau boleh cakap yang kau takkan lupekan aku. Tapi hati sape tao kan ? Aku cume boleh kuatkan hati, yang kau TAKKAN buat macam tu. BIE, aku sayang kau tau. Depan kau memang lah aku tak tunjuk sayang aku tuh. Elehhhhh, same je kau kan. ^^ Kau suke buat aku jelly kan. Daaaaa, tak jelly pon :P Kau bole buat, aku pon bole buat. Ingat janji kite tau. ILOVEYOUSOOMUCHMUHDFITRI :*

#YaAllah, sekiranye telah engkau catatkan dia milikku tercipta buatku, satukanlah hatinya dengan hatiku. Titipkanlah kesejahteraan yang abadi. YaAllah, engkau kuatkan lah hati kami untuk menempuh segala masalah didalam perhubungan ini. Dan engkau kekalkan lah kami sehingga akhir hayar kami. Amin ya rabbal alaminnnnnn.

No comments:

Post a Comment