Monday, September 19, 2011

HAPPY MEYH :)

suke suke suke ! handfon aku tibe-2 bunyi . aku cepad-2 tengok . tibe-2 nama yang aku rindu selame ney tertera dekad skrin tu ! sebab tu lha why aku suke sangad :) korang mesty suke kan kalaw orang yang korang rindu tu tibe-2 col . ha , macam tu lha aku rase . aku tanye why aku col dea selame ney ta angkad fon . dea ckap ma dea amek hndfon sebab dea ngah exam spm . err , btol er ? haha , aku pon ta tao . mase dea col aku bole pulak air mate ney tekeluar . aduh , time mecm ney jugak lha . ntah nape lha aku sedey . hehe . aku tanye dea lagy .


gurl : mcam mane u bole teringad na col i pulak ney ?
boy : u kan gf i mesty lha i col .


wah , suke aku . haha XD
dea ajak aku jumpe . aku na lepas rindu aku yang dah menggunung ney . haha . 

No comments:

Post a Comment