Wednesday, September 14, 2011

RAYE :)

hary tuh , aku pegi lha beraye dengan membe-2 aku . tarikh ? ntah , aku pon lupe sebenarnye . haha . first sekali rumah syera . tiap kali raye rumah dea aku paleng suke pegi . sebab ? rumah dea paleng banyak makanan . sedap-2 pulak tuh . haha . mak dea pulak , sportingg lha jugak . then , kitaorang pegi rumah mkngah aku . rumah myra , rumah aku . na tao aku hidang ape ? better ta payah lha . hehe , malu XD . lastly , kitaorang pegi rumah aida . taon lepas rumah aida first , sekarang last pulak . bukan sebab ape , kitaorang da na sangad karok . hehe . ha , time dekad tempad karok tuh lha aku ta bole lupe . 4 orang mamat ney , mmg sengaje na bilik sebelah kitaorang . lepas tuh sorang-2 mintak nombor . erk ? 
syera suroh bagi , sebab dea suroh aku lupekan zizi . tapy walau sape pon aku text , walau macam mane aku sayang kd orang tuh pon  . aku tetap ta kan lupekan dea . 

No comments:

Post a Comment