Wednesday, October 26, 2011

engkau ?

semalam  punyelah lena aku tido , tetibe phone bunyi pulak . seyes , aku malas nak tengok . tapiiiiii , err , entahlahh aku rase aku nak sangad sape orang yang tepon aku tuh . okay , orang tu aku tak kenal . tapi aku tak tao why aku nakkkkkkkkkk sangad jawab col tuh . bile aku da jawab . weh ! aku kenal sangad suare tuh doee . engkau rupenye . sape ? capital z lahh sayanggggg ;) da lame kaw tak col aku , sekarang baru kaw ingad ! weh , jantan jenis ape kaw neyh . ta rety nak jage perasaan perempuan betol lahh . bile aku da bole lupekan kaw , kaw pulak yang mengade nak col aku . memey ar . kaw tanye aku sehad tak . okay , memang aku sehad . aku teros tanye kaw yang lame tak dengar cite ? sehad ? tetybe kaw cakap , sory lahh handfone biy kene rampas . erk ? sejak bile kaw panggil diri kaw biy neyh ? tak penah-2 pon . okay , aku da mule pk laen . aku diam . then , kaw teros bagy tao aku yang kaw sekarang tengah gune tepon kaka kaw . wehhhhh , sejak bile pulak kaw ade kaka neyh ? dlue kaw penah cite dekad aku yang kaw sorang abang and kaw lahh anak sulong . RIGHT ? aku ingad tu . sekarang kaw cakap kaw gune tepon kaka kaw pulak . adoyai , nak tipu ponnn beragak lahh siked derr . kaw salah orang okay . kaw jangan ingad yang aku tak tao ape yang kaw buad kd sane . semua aku tao . kaw tengah DATING dengan pompuan  laen ponnn aku bole tao ! untuk pengetahuan korang , sebenarnye jauh dalam haty aku neyh . aku still SAYANGGG kan dea lagy . kalaw da dea dua kan aku . sape tak bengang . 


p/s : mmbe i cakap , kalaw u nak jady playboy pon biarlah pandai menipu siked . bukan macam ney care dea 

1 comment:

  1. Hey Bella. Suka blog you. I baca since dulu till now. Cerita you best. Update lagi sambungan dia ;)

    ReplyDelete