Tuesday, December 27, 2011

i will miss u !

hello hello. kay, seriously da lame aku tak update blog neh. behabuk jadinye. fuh-2, kay da kemas :)
disebabkan da terlampau lame aku tak update blog neh, cite aku pon da terlampau banyak. hahaha #banyak ke?
yelah, aku sekarang busy. keje lah katekan ;) sepanjang aku keje neh, memang best. rase macam tak nak benti jee. tapy, spm kan? membe kd situ sume sporting gile. tapy adelah jugak sekor dua yang aku tak suke. sebab perangai gedik nak mampos. kau ingad kau lawa? ewwwww~ pleaseeeee lah. ade jugak, yang dah sakedkan haty aku gile babi. kau ingad aku neh takde perasaan ke, kau nak buad macam tuh. care kau macam kau bagy harapan dekad aku. tup tup, dapad tao kau da ade awek. perghhh, sedih gile kod aku time tuh. kau jee yang tak rase ape yang aku rase. kay, esok tu teros aku tak tegur kau. yelah, da orang buad macam tu kd kite. patut ke layan? tapy aku pelik, kapel, tapy bile tanye tak ngaku bf tak ngaku awek.
erk? terok gileeeeeeee doeeee orang macam tuh. bf ngan awek sendiry pon tak nak ngaku. kenape? malu? kalau rase malu tak payah kapel lagy bagos. pastu bile tanye, cite putar belit. ade sorang lagy muke macam kau lah ape lah, haha, sumpah bodoh punye jawapan. terok doeeee orang macam tuh. semalam last day aku jumpe kau. aku akan rindu kau. walaupun kau orang laen punye. lepas jee bende  tuh, aku teros tak nak tegur kau. tapy, lame-2 aku rindu kau lah sebenanye, tapi, yelahh kau mesti fikirkan awek kau dulu kan berbanding aku. kay, lepas sorang, sorang kenakan aku kan?

#iwillmissyou <3

No comments:

Post a Comment