Wednesday, January 11, 2012

dear acha, listen carefully

hey, kau mesti da bace blog aku sebelom neh kan? kay, terus terang aku cakap memang aku sayangkan dea lagi. tapi, aku tak bole buad ape. aku takkan dan tak nak rosakkan hubungan korang. so, i decide tak nak col dea. aku nak lupekan je bende neh. dah terang-2 yang dea sayangkan kau dari aku. kau takyah lah nak takod ape. aku tao yang dea takkan pilih aku. kau bole stay teros dengan dea. first time, memang aku ingad kau neh jahat (sori kalau aku cakap). tapi bile kau col aku, kau cakap bende betol aku rase kau neh takde lah jahat. seriously, kau tak macam pompuan laen yang aku kenal. siap bagi no bf kau, supaye aku dapad penjelasan. tapi, bile aku fikir banyak kali, aku tak nak col dea. sebab aku tengok dea happy dengan kau. so, teroskan je lah. mase aku kapel dengan dea, aku tak penah nampak dea happy macam sekarang. aku tak penah cakap kau perampas weh. kau sendiri dah cite semua dekad aku kan. aku pon faham lah perasaan kau, sape yang tak sayang bf dea right? sape yang nak lepaskan bf dea macam tuh je. kau amek lah dea. aku tak kesah. jangan lah kite pompuan neh nak gadoh sebab laki. dea mesti suke, yang nampak sangad kite rebot dea. padehal, TAK PON. go ahead, teroskanlah hubungan kau dengan dea tuh. harap hubungan korang kekal lah sampai ke anak cucu ye :)

No comments:

Post a Comment