Monday, January 9, 2012

kecewaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


perghhh, sumpah sedih gile weh. awek kepade ex boyfie yang paleng aku sayang col aku semalam. then, dea cite true story dekad aku.sumpah terkejod weh. time dea cite tu, mmg aku teros-2 nanges. aku tanye, kau happy ke dengan dea sekarang? kau cakap, happy ke kalau selalu bergadoh pasal bende neh. tak happy kau pon, kau tak rase betape sakednye haty aku neh. korang stay dekad da semestinye senang nak jumpe kan? skola pulak same. emm, memey ar. kau cakap kau selalu bergadoh, tapy aku bace blog kau happy je dengan dea. siap bergambar same-2 lagy and post dekad blog bagi. ape sebenarnye cite neh? air mate aku neh teros-2 je mengalir bile bace blog kau. sedih weh. korang happy je aku tengok. bukan lah aku neh busy body, tapi aku tak sanggop teros-2 je kena tipu macam neh. kau happy, tapi aku yang tanggung rase saked neh. kitaorang tak declair putus, but tergantong. aku tak tao why dea buad aku macam neh. tibe-2 lost contact. aku sayangggggggggggggg sangad dekad dea, walaupun bagy dea kite dah putus. aku faham perasaan kau. sape yang tak sayang bf dea kan? and aku rase kau pon mesti faham perasaan aku kan. macam mane rasenye bf yang paleng kau sayang tibe-2 tak contact kau. tapi satu lah aku nak puji kau, walaupun time tuh kau tengah kapel dengan dea, kau nak jugak cite true story dekad aku. dah 2 hari aku fikir benda neh. aku nak col dea, tapi aku fikir 2 kali. sebab aku tak nak rosakkan kebahagiaan korang. korang mesti happy kan? aku tengok dea happy dengan kau. biarlah dea sayang kau. aku cume nak tengok dea happy je. tu da cukup buad aku. aku tak kesah kalau aku yang saked. biarlah aku tengok dea happy. aku suke. aku memang terlampau sayangkan dea. sampaikan semua kawan aku pelik, why aku sayang sangad dekad dea. aku dah banyak kali menanges sebab dea. aku cume nak kau jage dea elok-2. setiap hari, aku nak bace blog kau, mesti kau akan update pasal dea kan? dengan care tu je aku dapad lepaskan rindu aku dekad dea. last, jage dea elok-2, aku nak tengok orang yang aku sayangggggg happy. #iloveyoutilltheendofmylife z

No comments:

Post a Comment