Thursday, February 2, 2012

serupa????????

hai blogger. kay aku nak cite pasal sorang mamat neh. dea memang serupe gile dengan... err, capital z. dah lah budak baru. muke pulak same. tekejod gile doe bile dea masok kelas aku. ingad kan tibe-2 dea mimpi nak masok sekolah same dengan aku pulak en. hehe, merepek lah pulok. kay, pade pandangan aku lah, kau dengan si z neh memang same lah. care kau senyum, care kau cakap, care kau jalan. semua same lah. haish, kau neh pon satu, pegi masok kelas same dengan aku kenape? buad aku teringad dekad dea je. omg, rase rindu lah pulak. tetttttttttttt, bella! lupekan dea. dea orang laen punye sekarang. pfttttt, i'll try. :(

#sory to acha. if you bace neh, i mintak maaf sangaad-2 sebab tulis macam neh. rase rindu pulak tibe-2. i doakan u kekal dengan dea ye ;)

No comments:

Post a Comment