Monday, February 13, 2012

sape? kay, itulah bf tersayang aku sekarang :) dea dah berjaya curik haty aku. wink wink ^^ aww. hahaha :P kitaorang da janji nak jujur dalam relay kali neh. saye bole pegang janji tu. awak pon pegang janji tu kay. walaupun aku sayang dea sekarang, tapi dea tetap tak boleh ganti 'engkau' tau. kau ingat kan dulu aku penah cakap yang kau tetap no 1 dalam hati aku kan? walaupun aku dah ade yang laen. dea neh tak bole ganti kau. emm. kay, back to the story, awak jangan mengade carik girl laen tau. saye marah nanti. hewhew. awak, saye faham yang awak keje, so tak banyak mase nak spend dengan saye kan. tapi, sesibuk-sibuk awak pon, awak try sedaya upaye awak nak jumpe saye. saye suke. awak neh memang gentle gile. ingad lagi mase awak mintak no saye. poyo gile. hahaha. awak pon tak cover macam boy laen yang asyek cover hensem je tu. huh, menyampah :/ awak ade suroh saye chubby siked kan. kay, insyaallah saye buad kay bie. aku harap hubungan aku yang kali neh KEKAL lah. harapppppppp sangad. korang nak tengok foto dea. sebentar, sedang diupload :) dea neh tak sehensem bf-2 korang tao. ye lah, janji baek kan? 

                                                                             iloveyoubie :*


                                                                                 :P

                                                                           sehati sejiwa :)

sweet tak sweet tak. hewhew. jangan jeles awak. tak suke? ade aku kesah, bukan waa punye hal maa. janji kitaorang happy. 
*YaAllah, aku mohon pade kau, kekalkanlah hubungan kami kali neh. jaohkan lah segala masalah dalam hubungan kami kali ini. aminnnnnnnnnnnnn.

No comments:

Post a Comment