Monday, February 20, 2012

im sorry :(

aku lepak dengan semua bff aku. tempat? rumah aida lah jadi mangse. hahaha. aida, jangan marah taw. kitaorang suke lah lepak rumah kaw. hewhew. lepak bukan sebarang lepak taw, kitaorang nak buad discussion. first pasal bm, and bi. biaselah budak spm kan rajin lah siket. #kenyit mata siket. hahaha. act, kitaorang nak lepak 4 orang je. tibe-2 mira pegi bawak bf tersayang dea tu. what's her name ? ya, yus. its okay lah, lepak ramai-2 lagi bestkan. pok pek pok pek, tibe-2, aku datang dengan my love aku pulak. haha, kesian aida mesti dea sorang-2, yelah dea tak tao yang kitaorang nak bawak bf masing-2. takpe-2, jangan risau aida, bf aku tak lepak sekali. dea ade hal. nanti, sebelom aku balek dea datang amek. sweet right ^^. pok pek pok pek lagi, datang pulak eyra dengan his boyfriend. wahhhhhh, why semua bawak bf neh? kay, lame aku tak nampak kaw aqil. dah kurus lorh. haha. semua dah sampi, start lah our discussion. setelah berkurun lame, siap jugak keje kitaorang tu. lepas tu kitaorang tengok pasang cd, 'cite sesuatu yang teringgal'. err, tak lah seram sangat kan. okay, tak nak cite pasal tu, tepat je pukul 6 kitaorang balek. okay, itu cite minggu lepas. hari neh kitaorang lepak lagi and it look like......! why semua orang mcm neh. hari neh eyra dengan myra dah sampai awal dari aku. its okay lah kan. myra bawak bf dea, aku bawak bf aku. lepas jee kitaorang lepak. aku tengok myra dah takde. eh ? mane pulak dea neh ? rupenya, dea dah pergi merajuk. sebab gaduh dengan bf dea. 2, 3 minit lepas tu, my bf pulak buat hal. DAMN ! asal semua neh bole jadi ? puncenye ? kay, dea suroh aku balek, aku taknak. aku tunggu myra. dea suroh lagi sekali, aku cakap nak tunggu myra lagi. then, dea suroh pilih, nak balek or tunggu myra ? aku pilih nak tunggu myra. suddlenly, dea start moto dea bla ! wehhhhhhhhhhh, mcm mane aku nak balek ? kay, aku dah tao yang dea marah kt aku. aku teros call dea, then mintak maaf. saye tao yang awak amek berat pasal saye, awak taknak ape-2 jadi kt saye.  tapi as member too myra. saye mesti kena tunggu dea jugak right ? awak, saye taknak lah gadoh-2 neh. saya sayang awak. im sorry bie. saye taknak awak buat perangai awak yang lame balek. saye tak suke. okay, now saye janji tak buat mcm tu lagi kay. im sorry. ;'(

iloveyoubie<3
iloveyoubie<3
iloveyoubie<3

No comments:

Post a Comment