Wednesday, February 29, 2012

sunyi ?

sunyi, sunyi, dan sunyi. why hidup neh sunyi ae ? semua buat hal sendiri je. bosan doeeeee. sorang ? dah biase weh.dengan semua aku kawan. tao kan perangai aku mcm mane. happening gile. suke gelak-2. benda tak lawak pon aku gelak. HAHA. malas lah nak fikir semua masalah neh. buat serabut palotak je.baek aku gelak ketawa lagi bagos. friends ? huh, semua sibuk sekarang. sibuk buat hal masing-2. so boring doeeee -..- boyfriend ? okay, dea always ade dekat dengan aku. means, dekat di hati. hewhew. dea keje lorh. aku selalu jumpe dea malam. setiap hari. kay, orang dah mule mengate. diaorang neh jeles  lettew, tengok kite dengan bf kite. kan kan. :p  #kidding. heeeee. sampai orang-2 neh semua pandang aku mcm nak makan aku. then esok pegi school, my friends cakap, jangan selalu sangat keluar malam-2. yelah, kau kan perempuan, bertudung pulak tu. okay, naseb baek korang-2 nasihat aku. aku dah jarang gile ouh jumpe dea malam. oh my, seriously aku rindu kau. aku sayang kau. ILOVEYOU :*

No comments:

Post a Comment